yükleniyor...

Arama motoru kayıt


 

Arama motoruna kayıt, kelimesinin birden fazla anlamı vardır. Yada bir başka deyişle internet kullanıcılarının arama motoruna kayıt ifadesinden çıkardıkları birden fazla anlam vardır. Bazıları arama motoru yada arama motoruna kayıt derken sadece Google arama motoru yada Google arama motoruna kayıt diye anlamaktadır çünkü sadece Google arama motorundan haberdardırlar. Bazı internet kullanıcıları ise Dünya’da oldukça çok sayıda arama motoru dolayısı ile çok sayıda arama motoru kayıt işlemi olduğunu bilmektedirler.

 

 

 

Arama motorlarına kayıt nedir?

 

 

 

Bir web sitesinin, internet kullanıcıları tarafından belli anahtar kelimelerin aratılması sonuçu kendi veri tabanındaki verilere dayanarak listeleme yapan başka bir web sitesine kayıt ettirilmesi işlemine arama motorlarına kayıt işlemi denir. Arama motorlarının sayısı oldukça fazla olmasına rağmen çok az sayıda Google arama motoru dışındaki arama motorlarında görünmek isteyen müşterimiz olmuştur. Bunların başında Yahoo arama motoru gelmektedir.

 

 

 

Hangi arama motoruna kayıt?

 

 

 

Yukarıdada belirtildiği gibi Google arama motorunun dışında bazı arama motorları daha vardır ve bunların bazıları ciddi sayıda kullanıcıya sahiptir. Bunların başında Dünya genelinde oldukça fazla sabit kullanıcısı ( e-posta ) olması nedeni ile Yahoo arama motorudur. Yahoo arama motorunun bir veriye göre Dünya’da 400.000.000 dan fazla kullanıcısı vardır. Yahoo arama motorundan sonra MSN, Altavista, AOL gibi isimler gelmektedir. Hatta internet verilerine göre 2004 yılına kadar Yahoo arama motoru Dünya’da daha fazla kullanılıyordu.

 

 

 

Google arama motoruna kayıt

 

 

 

Google arama motoru bu gün tüm Dünya’da en popüler arama motoru haline gelmiştir. Edindiğimiz tecrübelere dayanarak, Türkiye’nin her noktasında Google arama motoru iyi bilinmete ve kullanılmaktadır diyebiliriz. Durum bu olunca elbetteki müşterilerimize ilk tavsiye ettiğimiz arama motoru Google arama motorudur.

 

SSL Nedir


Bilginin bütünlüğü ve gizliliği (data protection) için, internet üzerinde iki taraf arasında oluşan trafiğin şifrelenerek, gizliliğinin ve bütünlüğünün korunmasını sağlayan SSL (Secure Sockets Layer) protokolü kullanılmaktadır.

SSL gönderilen bilginin kesinlikle ve sadece doğru adreste deşifre edilebilmesini sağlar.Bilgi gönderilmeden önce otomatik olarak şifrelenir ve sadece doğru alıcı tarafından deşifre edilebilir. Her iki tarafta da doğrulama yapılarak işlemin ve bilginin gizliliği ve bütünlüğü korunur. SSL çalışması  ise kısacası bilgilerin şifrelemesinde 2 adet anahtar kullanılır. Bu anahtarlar, dijital olarak kodlanmış bir yazılımdır ve bir anahtarın kilitlediği veriyi, sadece diğeri açmaktadır. Böylelikle E-Ticaret sitelerinde alışveriş yapan kişilerin bilgilerini çözülmesi imkansız olacak şekilde gizli tutulmaktadır.


SSL Nasıl alınır ?


SSL Public Key/Private Key adı verilen anahtarların kullanımına dayalı bir şifreleme yöntemi.

SSL çalışma mantığını şöyle açıklayalım:

SSL şifrelemesinde 2 adet anahtar kullanılır. Bu anahtarlar, dijital olarak kodlanmış yazılımdan başka bir şey değil! Ve bir anahtarın kilitlediği veriyi, sadece diğeri açabiliyor.

Anahtarlarınızı yarattıktan sonra (ki bu işlem tamamen otomatiktir, yapmanız gereken özel bir şey yoktur.), anahtarlardan biri (private key) sizde kalır. Diğer anahtar (public key) ise, bağlantı kurmak istediğiniz kişilere gönderilir.

Size dışarıdan mesaj göndermek isteyen kişi, public key ile göndermek istediği mesajı güvence altına alır ve size gönderir. Artık o bilgi, size ulaşırken yolda alıkonsa bile, şifrenin çözülebilmesi için sizde kalan private key gerekecektir. Kullanılan SSL yönteminin karmaşıklığına göre (40 bit, 128 bit) şifre birinin eline geçse bile, bu bilginin çözülmesi çok ileri tekniklerle dahi çok uzun zaman alacaktır.

Sonuç olarak SSL iki bilgisayar arasındaki bilginin diğer kişiler tarafından görüntülenmeden, doğrudan iletişimde olan iki bilgisayar arasında ve güvenli bir şekilde iletilmesini sağlar.

Sitenize google haritası eklemek


Web tasarımcıysanız veya wev sayfası sahibiyseniz özellikle müşterilerinizin internet sitelerinin iletişim bölümüne bir kroki veya interaktif harita koymanız oldukça şık duracaktır. Bunun için google haritalarını sitenize nasıl eklersiniz.

1. Aşama - Wikimapia.org sitesine gidin ve haritadan dilediğiniz adresi bulun.
2. Aşama - Sayfanın üstündeki Wikimapia menüsünden ” map on your page ” linkini tıklayın,
3. Aşama -  Sitenin size vediği  iframe kodunu sitenize ekleyebilirsiniz.

İşte bir kaç saniyede artık sitenizde bir kroki yada google haritası eklediniz. Böylelikle insanlar müşterilerinizin adreslerini kolaylıkla bulabilir o adrese nasıl gideceklerini google haritaları sayesinde erişebilirler. Wikimapia nın farkı ise her hangi bir api kodu falan gerektirmeden sitenize entegre edebiliyor oluşunuz.

Marka Patent


Gerçekten ürününüzün yeni olduğuna inanıyorsanız bunu koruma altına almanızı şiddetle tavsiye ediyoruz. Aksi takdirde;
•    Rakip firmalar ürününüzü taklit yoluna gidebilir belki de daha düşük fiyatlarla ürününüzü piyasaya sunarak pazar payınızı düşürür,

•    Diğer şahısların sizin buluşunuzu yaparak sizin üstünüzde yaptırım uygulamaya çalışması mümkündür. Bunun aksini ispatlamanızda ortada bir başvuru olmadığından mahkeme yoluyla yıllar sürebilir.

Patent Nedir?

Buluş sahibinin buluş konusu ürünü en az 7 en fazla 20 yıl üretme, kullanma ve satma hakkıdır. Aynı zamanda, bu hakkı gösteren belgeye de patent denir.
Bir buluşun patent ile korunabilmesi için taşıması gereken kriterler;
•    Yenilik
•    Tekniğin bilinen durumunu aşması
•    Sanayiye uygulanabilirlik


Patent Verilmeyecek Hususlar

•    Keşifler, bilimsel teoriler, matematik metotları
•    Zihni, ticari ve oyun faaliyetlerine ilişkin plan, usul ve kurallar,
•    Edebiyat ve sanat eserleri, bilim eserleri, estetik niteliği olan yaratmalar,
•    Bilginin derlenmesi, düzenlenmesi, sunulması ve iletilmesi ile ilgili teknik yönü bulunmayan usuller
•    İnsan ve hayvan vücuduna uygulanacak teşhis ve tedavi usulleri ile cerrahi usuller
•    Konusu kamu düzenine veya genel ahlaka aykırı olan buluşlar
•    Bitki,  hayvan türleri veya önemli ölçüde biyolojik esaslara dayanan bitki veya hayvan yetiştirilmesi usulleri.

Patent Sistemleri


İNCELEMELİ PATENT
Koruma süresi 20 yıldır.30-40 ay arasında tescile bağlanır. Seçilen inceleme ve araştırma yöntemlerine göre maliyetler farklılık göstermektedir.

 

İNCELEMESİZ PATENT
Koruma süresi 7 yıldır. 20-24 ay arasında tescile bağlanır. Seçilen inceleme ve araştırma yöntemlerine göre maliyetler farklılık göstermektedir. Daha sonra incelemeli patente çevrilerek koruma süresi 20 yıla çıkartılabilir.


FAYDALI MODEL
Koruma süresi 10 yıldır. Tahmini belgeye bağlanma süresi 10-12 aydır.


Faydalı Model Nedir?
Türkiye'de ve dünyada yeni olan, sanayiye uygulanabilen, buluş sahibine 10 yıl süre ile buluş konusu olan ürünü üretme ve pazarlama hakkı sağlayan, küçük patentlerdir.
Faydalı modelde tekniğin bilinen durumunun aşılması kriteri aranmaz. Araştırma ve inceleme işlemlerinin olmaması nedeniyle patent verilmesine faydalı model belgesinin verilmesi, hem zaman hem de maliyet açısından daha uygundur.


Yurt Dışı Patent Tescili
Patentlerde tıpkı diğer sınaî haklar gibi ancak tescil edildikleri ülkelerde geçerlidirler. Koruma kapsamında olan ürün yenilik kriterini 1 yıl sonra kaybedeceğinden, Türkiye içinde başvurulan bir patent en geç 1 yıl içinde korunmak istenen diğer ülkelerde başvurulması gerekir. Başvuru yapılacak ülke sayısının artması halinde maliyetlerde de artış olacağından Dünyada bu tip olumsuzlukları engellemek için çeşitli anlaşmalar imzalanmıştır. Türkiye'deki başvuruların yurt dışında patent hakları ile koruma altına alınmasını kolaylaştıran Patent İşbirliği Anlaşması (PCT) ve Avrupa Patent Sözleşmesi (EPC) vardır. Patent İş Birliği Anlaşması (PCT), bir patentin farklı ülkelerde tescilini kolaylaştıran bir sistemdir. Koruma çok sayıda ülkede tercih ediliyorsa PCT seçilmelidir. Her ülkede farklı uygulamaları ortadan kaldıran tek bir inceleme raporu ile (ve çoğu zaman araştırma raporu da dahil) patentin incelenmesini sağlayan ve süreyi 8 ile 18 ay arasındaki bir oranda uzatan bir sistemdir. Bu sistemin en önemli avantajı süre kazanımı ve maliyet düşüklüğüdür. Avrupa Patent Anlaşması (EPC) ise, sadece Avrupa kapsamında bir koruma düşünülüyorsa tercih edilmelidir. Bu anlaşmaya göre tek bir başvuru ile anlaşmaya dâhil ülkelerin hepsinde tek bir patent koruması elde edilmektedir.

Patent Hakkının Sona Ermesi
Patent hakkı;
1.    Koruma süresinin dolması;
2.    Patent sahibinin patent hakkından vazgeçmesi;
3.    Yıllık ücretlerin ve ek ücretlerin öngörülen sürelerde ödenmemesi;
Sebeplerinden birinin gerçekleşmesi ile sona erer.


CMS Nedir?


CMS (Content-Managament-System - İçerik Yönetim Sistemleri) anlamına gelir. CMS aslında belli bir ürünün veya programın adı değildir. Sadece bu tarz web uygulamalarına verilen genel isimdir. CMS’leri sizler Portal, Sistem gibi ifadelerle de tanıyor olmalısınız.

CMS NELERİ İÇERİR?

CMSler belli bir web programlama diliyle yapılmış web yazılımıdır. Asp, Php gibi web programlama dilleriyle oluşturulmuş birçok CMS vardır. CMS’ler genel olarak üyelik sistemi, makale ekleme, haber yazma, anket, forum gibi bazı bileşenleri standart olarak sizlere verirler. Zaten CMS’nin oluşması bu bileşenlerin aynı CMS içinde bütünleşmiş çalıştırılabilmesi ve İnternet üzerinde uygulamaya geçebilmesidir.
CMS’ler üyelik sistemi, forum,haber ve makale bileşenleri içerir dedik.Bu bileşenlerin kontrolü mevcut CMS sisteminde size sunulmaktadır.Tabi tüm bu alanlarında bir kontrolü olmak şartıyla. CMSler kontrolden kastettiğimiz site yönetim işini admin sayfalarıyla yaparlar.  Admin sitenin sahibi veya yetkilendirmeye göre sahipleridir. Siz kurulumunuzu yaptıktan sonra yönetim paneline girerek sitenize üye ekleyip çıkarabilir, forum yazabilir, makale gönderebilir ve bunun gibi sistemin elverdiği her şeyi yaptırabilirsiniz.
Şimdi yukarıda CMSlerin bir web programlama diliyle yapıldığını söyledik. Peki ama CMSler üye bilgilerini, forum mesajlarını ve bunu gibi şeyleri nerede saklar?
Eğer asp veya php dilleriyle ilginiz varsa bu sorunun cevabını bileceksiniz. Eğer bu dillerle ilginiz yoksa biraz düşünmeniz gerekli. Bir CMS portalı kullanıldığı dile göre verilerini veritabanında tutar. Eğer asp diliyle yapılmış bir CMS kullanıyorsanız verileriniz genellikle MS Access tarafından tutulur ve kaydedilir. Şayet bir php CMS sistemi kullanıyorsanız o verilerde Mysql, PostreSQL gibi programlarda kaydedilir. Eğer bu program ve uygulamalar olmasaydı CMSler olmazdı. Çünkü zaten CMS sistemleri siteniz üzerinde çok büyük bir veri girdisine sahiptir. Bu verileri bir arada tutmak,bu verilerin içinden arama yapmak ve bu yapılan aramaları listelemek,değişiklik ve düzenlemeler yapmak hep bu veritabanları sayesinde olmaktadır.

Google SEO Optimizasyon Nasıl Yapılır


Google Optimizasyonu

Google Optimizasyonu diğer arama motoru optimizasyon işlemlerine göre daha çok önem arz etmektedir.  Tüm dünyadaki genel arama motoru kullanım sıklığına bakıldığında Google Arama Motorunun alanındaki tartışılmaz üstünlüğü nedeni ile firmanızın Google Arama Motorunda ilk sayfa ve üst sıralarda çıkması stratejik öneme sahiptir.

Bu sebeplerden ötürü Google Arama Motoru algoritmasını düzenli olarak güncellemekte ve karmaşıklaştırmaktadır ki doğru sonuçlara hileler ile karşılaşmadan ulaşılabilsin.

Google SEO – Google Optimizasyonu Nasıl Yapılır?

Google SEO Optimizasyon işlemi içerisinde dikkat edilmesi gereken ve genel bilinirliğe sahip bazı hassas noktalar vardır. Bunlardan bazıları aşağıda örnek olarak sıralanmıştır.

  • Domain Adı
  • Domain Yaşı
  • Web Site Tasarım
  • Web Site Aktif Yaşı
  • Kesintisiz Hosting
  • Web Site Ziyaretçi Sayısı
  • Sayfa İçi Linkler
  • Sayfa Dışı Linkler
  • Meta Title
  • Meta Description
  • Meta Keywords
  • HTML Tag Kullanımı
  • Hatasız Kodlama
  • Kaliteli Dizinlere Eklenme

SEO optimizasyon hakkında daha detaylı bilgi için Google Arama Motoru Optimizasyon dökümanını sitemizden ulaşıp inceleyebilirsiniz.

Google Birinci Sırada Çıkma


Google Birinci Sıra ve Sayfa Neden Bu Kadar Önemli

Tüm dünya genelinde düşünüldüğünde en fazla kullanılan arama motoru olması sebebiyle Google aramalarında birinci sırada çıkmak bir firma için ciddi anlamda prestij kaynağıdır ve ticari anlamda ciddi getirileri olabilecek bir fırsattır.
Nasıl Google Birinci Sırada Çıkılır?

Bu bağlamda, Google birinci sırada çıkmak için bütün firmalar ciddi bir istek duymakta ve bu sebeple Google Optimizasyon işi yapan firmalara ciddi paralar ödenebilmektedir.

Fakat Google birinci sıra ile ilgili ciddi yanlış anlaşılmalar ile karşılaşılabilmektedir. Bazı firmalar "Sizi garantili bir şekilde Google birinci sırada çıkartacağız" tarzı iddialarda bulunmaktalar fakat bu gerçekçi bir söylemden uzak bir iddia olmaktan öte gitmiyor.
Google yetkililerinin konu ile ilgili yaptıkları açıklamalar şu şekildedir:

''Google doğal arama sonuçlarında hiçbir optimizasyon firması sizi Google Birinci Sayfa Birinci Sırada çıkarma garantisinde bulunamaz."

Doğal arama sonuçları bölümünün dışında reklam bölümünde ilk sırada çıkmak için anahtar kelimelere göre yüksek tıklama başı parası ödeyen firmaların reklamı Sponsor Linkler bölümünde üst sırada çıkabilir lakin bu dahi sürekli birinci sıra garantisi vermez.

Google birinci sırada doğal arama sonuçları bölümünde çıkmak için firmaların Google optimizasyon – Google SEO çalışmaları yapmaları, sürekli olarak Google Optimizasyon çalışmalarına devam etmeleri gerekmektedir.

Dline Bilişim Google Optimizasyon Hizmeti

Dline Bilişim olarak Google birinci sıraya çıkma garantisi vermesek de bu hedef doğrultusunda yıllardan gelen tecrübe ve bilgi birikimimiz doğrultusunda ciddi anlamda başarılı sonuçlar almış durumdayız. Yaptığımız Google SEO Optimizasyon çalışmaları sonucunda birçok müşterimiz Google ilk sayfada en üst sıralarda rahatlıkla yer bulabilmektedir.

Sürekli teknik destek hizmeti anlayışımız ile de yükseldiğiniz yerinizi korumanız için sürekli sizi destekliyoruz.

Google birinci sırada olmanız, ilk sayfada üst sıralarda bulunmanız ve bu durumunuzu korumanız için yoğun bir şekilde çalışıyoruz ve çalışmaya da devam edeceğiz.

SEO Nedir?


SEO (Search Engine Optimization) diğer bir deyişle Arama Motoru Optimizasyonu, web sitenizin Google, Yahoo, Bing gibi arama motorlarında ilk sayfalarda ve üst sıralarda bulunması için gerekli olan ve teknik bilgi birikim ve profesyonellik gerektiren bir işlemdir.


Neden SEO Optimizasyon Yaptırmalıyım?

Herhangi bir ürünün yâda hizmetin tanıtımı için en önemli tanıtım mecralarından birisi haline gelen internet ortamında potansiyel müşteriler aradıkları ürünü yâda hizmeti ilk olarak arama motorlarında arama işlemi gerçekleştirerek bulmayı tercih ediyorlar. Yapılan araştırmalar sonucunda kullanıcıların ilk sayfalarda çıkan sonuçları atlayıp çok arka sayfalardaki sonuçlara göre ürünlerini tercih etme oranları çok düşük seviyelerdedir. Bu nedenle ürününüzü veya hizmetinizi tanıttığınız web sitenizin arama motoru sonuçlarında google birinci sayfa ve üst sıralarda yer alması hayati önem arz etmektedir. Dline Bilişim SEO Departmanı size bu SEO Optimizasyon hizmetini en profesyonel yaklaşımla, olabilecek en uygun fiyatlarla sunuyor.

Neden Özellikle GOOGLE SEO – GOOGLE Optimizasyonu?

Dünya genelindeki konumlanması ve bilinirliği, kullanıcıların tercihleri açısından bakıldığında arama motorları arasında Google Arama Motorunun tartışılmaz bir üstünlüğü bulunmaktadır.  Bu nedenle öncelikle Google Optimizasyonu – Google SEO hizmeti öne çıkmaktadır. WebHome Google Optimizasyon ekibi profesyonel yaklaşımı ile Google Optimizasyon işlemlerini en uygun fiyatla sunmakta ve kullanıcı odaklı çözümler sağlamaktadır.

En fazla arama yapılan arama motoru olduğu ve rekabet üst boyutlarda olduğu için Google Arama Motoru anlaşılır olmamak amacıyla algoritmasını güncellemekte ve karmaşıklaştırmaktadır.

Google SEO Hizmetinin Sağladıkları

Dline Bilişim Google Optimizasyon

Google SEO ekibi, sürekli olarak Google teknolojisindeki değişiklikleri takip etmekte, gelişmeleri incelemekte ve sürekli olarak kendini daha ileriye taşımaktadır.

Sürekli gelişmeleri takip eden ve kendini yenileyen yaklaşımı sayesinde Dline Bilişim Google Optimizasyon ekibi, web sitenizin Google Arama Motorunda ilk sayfalarda ve üst sıralarda olmasını sağlamakta ve bunun sürekliliğinin sağlanması için 7/24 teknik destek vermektedir.

Bütün Şirketlere Web Sitesi Zorunluluğu Geliyor


"Türk Ticaret Yasasına göre artık her şirketin bir web sitesi olmak zorundadır."

Yeni Türk Ticaret Yasası 1 milyon civarındaki şirkete web sitesi kurma zorunluluğu getirdi.13.01.2011 tarihinde TBMM Genel Kurulunda kabul edilen ve 01.07.2012 tarihinde yürürlüğe girecek olan Türk Ticaret Kanunu'nun 6102 sayılı yasasına göre, artık her şirketin bir web sitesi oluşturması gerekmektedir.

1535 maddeden oluşan tasarıda, yasanı yürürlüğe girmesinden itibaren 3 ay içerisinde web sitesi oluşturmayan şirketlerin ise 6 aya kadar hapis ve 300 güne kadar adli para cezasına çarptırılması öngörüldü. Buna göre firmaların hukuki yaptırımlara tabi olmamak için isim tescili ve web alanı (hosting) başvurusunda bulunmalar zorunlu hale gelmektedir.

Yeni Türk Ticaret Kanununa göre olması gereken web sitesinin özellikleri nasıl olmalıdır?

  • Web sitesi zorunluluğu tüm sermaye şirketleri için geçerli.
  • Zorunlu kanuni Web sitesi kolayca güncellenebilir olmalı.
  • Yeni Türk ticaret kanununda web sitesinde yayınlanmalı denen tüm bilgiler, raporlar (Toplantı duyuruları, kararları, bilançolar gibi) zorunlu web sayfası içinde bulunmalı.
  • Web sitesi zorunluluğu bilgiye ulaşılması için konuldu. Bu amaçla web sitesi yayını kesintisiz olmalı. Bu sebeple hizmet alınan firma ile bu konuda bir destek anlaşması yapılması hatta bu yükümlülükleri hizmet sağlayan firma ile paylaşılması zorunlu web sitesinin sürekli yayında olması için gerekli.
  • Web sitesi ortakların uzaktan (il dışı ya da ülke dışından ) toplantılara katılması ve oy vermesi gibi esaslar üzerine kurulu olmalı. Yani görüntülü konuşma ve elektronik imzaya dayalı sistemlerin zorunlu web sitesi içinde olması gerekiyor.
  • Web sitesi kanundaki değişiklikleri de öngörecek değişiklik yapılmaya uygun olmalı.
  • Web sitesini sadece kanuni zorunluluk olarak kullanılmayacağı da düşünülmeli. Maliyet açısından web sitesi hem kanuni şartları hem de genel web sitesi oluşturma amaçlarını kapsamalı.    

Web Sitesi Zorunluluğu Yasasına Göre site içeriğinde neler olmalı?

  • Şirketin kanunen yapması gereken ilanlar
  •  Pay sahipleri ve ortakları açısından önem taşıyan açıklamalar
  • Yönetim kurulu toplantılarının yapılması ile ilgili gerekli belgelerin açıklanması
  • Bu kurullara ilişkin davetlerin yapılması, oy verme, şeffaflık ve kamuyu aydınlatma yönünden zorunlu ve yararlı görülen hizmet ve bilgilerin sunulması
  • Pay sahiplerinin veya ortakların aydınlatılmasının öngörüldüğü diğer konular Finansal Durum
  • Finansal tablolar, bunların dipnotları, yıllık rapor, yönetim kurulunun kurumsal yönetim ilkelerine ne oranda uyulduğuna ilişkin yıllık değerleme açıklaması
  • Denetçilerin raporları ve yetkili kurul ve bakanlıkların istedikleri pay sahiplerinin ve sermaye piyasasını ilgilendiren konulara ilişkin olarak şirketin bildirimleri    
  • Web sitesi ile ilgili Yeni Türk Ticaret Kanunu şöyle diyor;

D) Elektronik işlemler ve bilgi toplumu hizmetleri

İnternet sitesi

MADDE 1524

    1. Her sermaye şirketi, bir internet sitesi açmak, şirketin internet sitesi zaten mevcutsa bu sitenin belli bir bölümünü aşağıdaki hususların yayımlanmasına özgülemek zorundadır.

Yayımlanacak içeriklerin başlıcaları şunlardır:

    1. Şirketçe kanunen yapılması gereken ilanlar.
    2. Pay sahipleri ile ortakların menfaatlerini koruyabilmeleri ve haklarını bilinçli kullanabilmeleri için görmelerinin ve bilmelerinin yararlı olduğu belgeler, bilgiler, açıklamalar.
    3. Yönetim ve müdürler kurulu tarafından alınan; rüçhan, değiştime, alım, önerilme, değişim oranı, ayrılma karşılığı gibi haklara ilişkin kararlar; bunlarla ilgili bedellerin nasıl belirlendiğini gösteren hesapların dökümü.
    4. Değerleme raporları, kurucular beyanı, payların halka arz edilmesine dair taahhütler, bunlara ait teminatlar ve garantiler; iflasın ertelenmesine veya benzeri konulara ilişkin karar metinleri; şirketin kendi paylarını iktisap etmesi hakkındaki genel kurul ve yönetim kurulu kararları, bu işlemlerle ilgili açıklamalar, bilgiler, belgeler.
    5. Ticaret şirketlerinin birleşmesi, bölünmesi, tür değiştirmesi hâlinde, ortakların ve menfaat   sahiplerinin   incelemesine  sunulan  bilgiler,  tablolar,  belgeler;  sermaye  arttırımı, azaltılması dâhil, esas sözleşme değişikliklerine ait belgeler, kararlar; imtiyazlı pay sahipleri genel kurulu kararları, menkul kıymet çıkarılması gibi işlemler dolayısıyla hazırlanan raporlar.
    6. Genel kurullara ait olanlar dâhil her türlü çağrılara ait belgeler, raporlar, yönetim kurulu açıklamaları.
    7. Şeffaflık ilkesi ve bilgi toplumu açısından açıklanması zorunlu bilgiler.
    8. Bilgi alma kapsamında sorulan sorular, bunlara verilen cevaplar, diğer kanunlarda pay sahiplerinin veya ortakların aydınlatılması için öngörülen hususlar.
    9. Finansal tablolar,  kanunen açıklanması gerekli ara tablolar, özel amaçlarla çıkarılan bilançolar ve diğer finansal tablolar, pay ve menfaat sahipleri bakımından bilinmesi gerekli finansal raporlamalar, bunların dipnotları ve ekleri.
    10. Yönetim kurulunun yıllık raporu, kurumsal yönetim ilkelerine ne ölçüde uyulduğuna ilişkin yıllık değerlendirme açıklaması; yönetim kurulu başkan ve üyeleriyle yöneticilere ödenen her türlü paralar, temsil ve seyahat giderleri, tazminatlar, sigortalar ve benzeri ödemeler.
    11. Denetçi, özel denetçi, işlem denetçisi raporları.
    12. Yetkili kurul ve bakanlıkların konulmasını istedikleri, pay sahiplerini ve sermaye piyasasını ilgilendiren konulara ilişkin bilgiler.
  1. Birinci fıkrada öngörülen yükümlülüklere uyulmaması, ilgili kararların iptal edilmesinin sebebini oluşturur;  Kanuna aykırılığın tüm sonuçlarının doğmasına yol açar ve kusuru bulunan yöneticiler ile yönetim kurulu üyelerinin sorumluluğuna neden olur. Ceza hükümleri saklıdır.
  2. İnternet sitesinin bilgi toplumu hizmetlerine ayrılmış bölümü herkesin erişimine açıktır. Erişim hakkının kullanılması, ilgili olmak veya menfaati bulunmak gibi kayıtlarla sınırlandırılamayacağı gibi herhangi bir şarta da bağlanamaz. Bu ilkenin ihlali hâlinde herkes engelin kaldırılması davasını açabilir.
  3. İnternet sitesinin bu maddenin amaçlarına özgülenmiş kısmında yayımlanan içeriğin başına tarih ve parantez içinde “yönlendirilmiş mesaj” ibaresi konulur. Bu ibareli mesaj ancak Kanuna ve ikinci fıkrada anılan yönetmeliğe uyulmak suretiyle değiştirilebilir. Özgülenen kısımda yer alan bir mesajın yönlendirildiği karinedir. Sitenin, bir numara altında tescili ve ilgili diğer husular Sanayi ve Ticaret Bakanlığı tarafından bir yönetmelikle düzenlenir.
  4. Bu Kanun ve ilgili diğer kanunlarda veya idari düzenlemelerde daha uzun bir süre öngörülmedikçe, şirketin internet sitesine konulan bir içerik, üzerinde bulunan tarihten itibaren en az altı ay süreyle internet sitesinde kalır; aksi hâlde konulmamış sayılır. Finansal tablolar için bu süre beş yıldır.
  5. Yönlendirilmiş mesajların basılı şekilleri 82 nci madde uyarınca saklanır. İnternet sitesinde yer alacak bilgiler metin hâline getirilip şirket yönetimi tarafından tarih ve saati gösterilerek noterlikçe onaylı bir deftere sıra numarası altında yazılır veya yapıştırılır. Daha sonra sitede yayımlanan bilgilerde bir değişiklik yapılırsa, değişikliğe ilişkin olarak yukarıdaki işlem tekrarlanır.

II - Beyanlar, belgeler ve senetler

MADDE 1525

  • Tarafların açıkça anlaşmaları ve 18 inci maddenin üçüncü fıkrası saklı kalmak şartıyla, ihbarlar, ihtarlar, itirazlar ve benzeri beyanlar; fatura, teyit mektubu, iştirak taahhütnamesi, toplantı çağrıları ve bu hüküm uyarınca yapılan elektronik gönderme ve elektronik saklama sözleşmesi, elektronik ortamda düzenlenebilir, yollanabilir, itiraza uğrayabilir ve kabul edilmişse hüküm ifade eder.
  • Kayıtlı elektronik posta sistemine, bu sistemle yapılacak işlemler ile bunların sonuçlarına, kayıtlı posta adresine sahip gerçek kişilere, işletmelere ve şirketlere, kayıtlı elektronik posta hizmet sağlayıcılarının hak ve yükümlülüklerine, yetkilendirilmelerine ve denetlenmelerine ilişkin usul ve esaslar Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu tarafından bir yönetmelikle düzenlenir. Yönetmelik bu Kanunun yayımı tarihinden itibaren beş ay içinde yayımlanır.

III - Güvenli elektronik imza

MADDE 1526

  1. Poliçe, bono, çek, makbuz senedi, varant ve kambiyo senetlerine benzeyen senetler güvenli elektronik imza ile düzenlenemez. Bu senetlere ilişkin kabul, aval ve ciro gibi senet üzerinde gerçekleştirilen işlemler güvenli elektronik imza ile yapılamaz.
  2. Konişmentonun, taşıma senedinin ve sigorta poliçesinin imzası elle, faksimile baskı, zımba, ıstampa, sembol şeklinde mekanik veya elektronik herhangi bir araçla da atılabilir. Düzenlendikleri  ülke  kanunlarının  izin  verdiği ölçüde bu senetlerde yer  alacak  kayıtlar el yazısı, telgraf, teleks, faks ve elektronik diğer araçlarla yazılabilir, oluşturulabilir, gönderilebilir.
  3. Ticaret şirketleri ile gerçek ve tüzel kişi diğer tacirlere ilişkin olarak, bu Kanunun zorunlu tuttuğu bütün işlemler elektronik ortamda güvenli elektronik imza ile de yapılabilir. Bu işlemlerin dayanağı olan belgeler de aynı usulle elektronik ortamda düzenlenebilir. Zaman unsurunun belirlenmesi gereken ve tüzükte düzenlenen hâllerde güvenli elektronik imzaya eklenen zaman damgasının tarihi, diğer hâllerde merkezî veri tabanı sistemindeki tarih esas alınır.
  4. Şirket adına imza yetkisini haiz kişiler şirket namına kendi adlarına üretilen güvenli elektronik imzayla imza atabilirler. Bu durumda, kullanılacak nitelikli elektronik sertifikalarda sertifika sahibi alanı içerisine, sertifika sahibinin ismiyle birlikte temsil ettiği tüzel kişinin de ismi yazılır. Bu husus tescil ve ilan edilir.

Bu maddenin üçüncü ve dördüncü fıkralarının uygulanmasına ilişkin usul ve esaslar 26 ncı maddede düzenlenen tüzükte gösterilir.

IV - Elektronik ortamda kurullar

1. İlkeler

MADDE 1527

  1. Şirket sözleşmesinde veya esas sözleşmede düzenlenmiş olması şartıyla, sermaye şirketlerinde yönetim kurulu ve müdürler kurulu tamamen elektronik ortamda yapılabileceği gibi, bazı üyelerin fiziken mevcut bulundukları bir toplantıya bir kısım üyelerin  elektronik  ortamda  katılması  yoluyla  da  icra edilebilir. Bu hâllerde Kanunda veya şirket sözleşmesinde ve esas sözleşmede öngörülen toplantı ile karar nisaplarına ilişkin hükümler aynen uygulanır.
  2. Kollektif, komandit, limited ve sermayesi paylara bölünmüş şirketlerde, şirket sözleşmesinde ve esas sözleşmede öngörülerek elektronik ortamda ortaklar kuruluna ve genel kurula katılma, öneride bulunma ve oy verme, fizikî katılımın, öneride bulunmanın ve oy vermenin bütün hukuki sonuçlarını doğurur.
  3. Birinci ve ikinci fıkrada öngörülen hâllerde, elektronik ortamda oy kullanabilmek için, şirketin bu amaca özgülenmiş bir internet sitesine sahip olması, ortağın bu yolda istemde bulunması, elektronik ortam araçlarının etkin katılmaya elverişliliğinin bir teknik raporla ispatlanıp bu raporun tescil ve ilan edilmesi ve oy kullananların kimliklerinin saklanması şarttır.
  4. Birinci ve ikinci fıkrada anılan şirketlerde esas sözleşme veya şirket sözleşmesi gereği şirket yönetimi, bu yolla oy kullanmanın bütün şartlarını gerçekleştirir ve ortağa gerekli bütün araçları sağlar.
  5. Anonim şirketlerde genel kurullara elektronik ortamda katılma, öneride bulunma, görüş açıklama ve oy verme, fizikî katılmanın ve oy vermenin bütün hukuki sonuçlarını doğurur. Bu hükmün uygulanması esasları bir tüzük ile düzenlenir. Tüzükte, genel kurula elektronik ortamda katılmaya ve oy vermeye ilişkin esas sözleşme hükmünün örneği yer alır. Anonim şirketler tüzükten aynen aktarılacak olan bu hükümde değişiklik yapamazlar. Tüzük ayrıca oyun gerçek sahibi veya temsilcisi tarafından kullanılmasını sağlayan kurallar ile 407 nci maddenin üçüncü fıkrasında öngörülen komiserlerin bu hususa ilişkin yetkilerini içerir. Bu tüzüğün yürürlüğe girmesi ile birlikte genel kurullara elektronik ortamda katılma ve oy kullanma sisteminin uygulanması pay senetleri borsaya kote edilmiş şirketlerde zorunlu hâle gelir.
  6. Birinci ilâ dördüncü fıkra hükümleri çerçevesinde oyun gerçek sahibi tarafından kullanılmasına ve uygulamaya ilişkin kurallar ile pay sahibinin temsilcisine internet sitesi aracılığıyla talimat vermesi esas ve usulleri Sanayi ve Ticaret Bakanlığınca çıkarılacak bir yönetmelikle düzenlenir.

2. Uygulama kuralları

MADDE 1528

  • Elektronik ortamı kullanmak isteyen ortaklar, pay sahipleri ve yönetim kurulu üyeleri elektronik posta adreslerini şirkete bildirirler.

A) Suçlar ve cezalar

MADDE 562

  • Bu Kanunun 1524 üncü maddesinde öngörülen internet sitesini bu Kanunun yürürlüğe girmesinden itibaren üç ay içinde oluşturmayan veya internet sitesi mevcut ise aynı süre içinde internet sitesinin bir bölümünü bilgi toplumu hizmetlerine özgülemeyen anonim şirket yönetim kurulu üyeleri, limited şirket müdürleri ve sermayesi paylara bölünmüş komandit şirkette yönetici olan komandite ortaklar altı aya kadar hapis ve yüz günden üçyüz güne kadar adli para cezasıyla ve aynı madde uyarınca internet sitesine konulması gereken içeriği usulüne uygun bir şekilde koymayan bu bentte sayılan failler üç aya kadar hapis ve yüz güne kadar adli para cezasıyla cezalandırılırlar.
  • Birinci ilâ onbirinci fıkra kapsamındaki fiiller daha ağır cezayı gerektiren başka bir suç oluşturmadığı takdirde, birinci ilâ onbirinci fıkra hükümlerine göre cezalandırılırlar.

B) Soruşturma ve kovuşturma usulü

MADDE 563

  • 562. nci maddede belirlenen suçlar resen takip olunur.

Black Hat Seo Nedir


Black hat seo siyah şapka olarak bilinen illegal yollardan yapıldığı için google tarafından tavsiye edilmeyen bir anlık sizi üst sırala çıkarsa bile ileride uzun vadede büyük ve kalıcı cezalara yer açacaktır. Black hat seo nun iki çeşidi vardır.Bunlar site içi ve site dışı seo olarak tabir edilir. Site içinde kodlamalarda büyük hatalar aşırı bağlantılar yanlış kodlamalar site dışında ise rakip firmaların sizi illegal yollardan istenmeyen yerlere eklenmesidir. Bunlardan kurtulmak için yapmanız gerekenler site içinde

    display: none;

olarak bilinen kodlardan ve anasayfa daki uzun uzun yazılardan kurtulun.Site dışında ise yapmanız gereken tek şey google web master tools üzerinden bağlantıları reddetme içerikli hizmetten yararlanabilirsiniz.

Google Adwords Nasıl Kullanılır


Dünya genelinde reklam pazarının en büyük oyuncusu haline gelen Google Adwords'te belirlenmiş anahtar kelimelere göre düzenlenen reklamlarda tıklama başına yâda görüntüleme başına maliyet hesaplanmakta, böylece reklam verene fayda sağlama oranı ciddi oranlarda yukarılara çekilmektedir.
Google Adwords Avantajları

    Kolay ölçülebilirdir. Kâr – Maliyet – Performans Hesaplanabilir.
    Ülke, şehir, bölge gibi gösterim ayarlamaları ile yer hedefleme sistemi vardır.
    Dil hedefleme sistemi sayesinde istediğiniz dilde aramalara göre ayarlanabilir.
    İstediğiniz gün veya saatte gösterim gibi zaman ayarlamaları yapabilirsiniz.
    Yıllık, Aylık, Haftalık ve Günlük planlamalar ile bütçenize göre ayarlamalar yapabilir, değiştirebilirsiniz.
    Sadece hedef kitlenize gösterim yapılmasını sağlayarak verim sağlarsınız.

Google Adwords Nasıl Kullanılır

Dline Bilişim Google Adwords Destek Hizmeti

İstediğiniz kullanıcılara, istediğiniz saatlerde, istediğiniz sıklıkta reklamlarınızın görünmesini sağlayan Google Adwords hizmeti ile ilgili tüm gerekli ayarlamaları, planlamaları ve koordinasyonu sizin için sağlayan WebHome, konusunda uzman teknik ekibi ile Google Adwords'teki gelişmeleri sürekli takip ediyor ve sizin için düzenlemeler yaparak maksimum faydaya minimum fiyat ile ulaşmanızı sağlıyor.

En Ucuz Web Tasarım Firmaları


Web tasarım yaptırmak istediğinizde internette yaptığını araştırma sonucunda karşınıza yüzlerce web tasarım firmaları çıkar. Bu web tasarım firmaları içerisinde işinize yarayacak olan web tasarım firmalarını ayırmak sizin için çok önemlidir.

İhtiyacınız olandan daha azını yada ihtiyacınız olandan daha fazlasını yaparak size hem uzun vadede hem kısa vadede ekonomik zararlar verebilecek web tasarım firmalarından uzak durup, size en uygunu hızlıca verebilecek web tasarım firmalarını tercih etmeniz yararınıza olacaktır.

Ek olarak da bu web tasarım firmaları içerisinden kaliteli hizmeti en ekonomik şekilde sağlayabilecek web tasarım firmalarını seçmeniz doğru olandır.
Web Home olarak Web Tasarım Firmaları içerisinde kendimizi konumlandırdığımız yerde olmamızın sebebi "En iyi hizmet ve en uygun fiyata web tasarım hizmeti" veriyor olmamızdır.

Dline Bilişim olarak diğer web tasarım firmaları içerisinde dünya standartlarında kaliteli iş yapan web tasarım firması olma özelliği ile öne çıkmakta ve kendini geliştirmektedir.

En ucuz web tasarım fiyatları özelliği ile en kaliteli web sitesi özelliğini bir araya getiren Web Home sizin için en doğru çözümleri en hızlı şekilde gerçekleştiriyor.

En Çok Kullanılan Web Tasarım Programları


En Çok Kullanılan Web Tasarım Programları

Web sitesi hazırlarken işinizi kolaylaştıran birçok web tasarım programı bulunmaktadır. Bunları kullanarak işinizi çok daha kısa süre içerisinde çok daha profesyonel bir şekilde gerçekleştirebilirsiniz.
Adobe Dreamweaver

En bilinen web tasarım programlarından birisidir. Html, Php, asp, javascript vb gibi web tasarımları yapabileceğiniz en çok tercih edilen programdır.
Kodlama işlemini de tasarım işlemini de rahatlıkla bu program aracılığı ile gerçekleştirebilir. Asp, php, html, css tasarımları ve web yazılımları rahatlıkla yapabilirsiniz.
Adobe Fireworks

En iyi web tasarım programlarından birisi olan Fireworks, Photoshop programına benzer fakat sadece web tasarım yapmak üzere spesifik bir amaçla geliştirilmiş bir grafik editörüdür.

Bir jpg dosyasını html ve css kodu haline dönüştürebilen programın en öne çıkan özelliği pdf dönüştürücüsüne sahip olmasıdır
Adobe Photoshop

En çok tercih edilen web tasarım programlarından birisi olan Adobe Photoshop ile tek rakibiniz hayal gücünüz. Tamamen hayal gücünüzün sınırları ile tasarımlar yapabileceğiniz bu grafik tasarım programını web tasarımcıları ve grafik tasarımcıları yoğunlukla tercih ediyor.
Microsoft Frontpage

Frontpage’in araç ve menü çubuğu içeren arabirimi, HTML sayfalarını Word, Powerpoint, Publisher gibi Microsoft Office ürünlerini kullanan insanların rahatça ve kolayca çalışabilecelekleri bir ortamda tasarlamanıza imkan sağlar. Frontpage programı diğer Microsoft Office programlarıylada uyumlu bir biçimde çalışır. Frontpage ile tasarlanan bir Web Sitesine metinleri, resimleri, vinyetleri, hatta Powerpoint ile hazırladığınız slayt gösterilerini bile kolayca koyabilirsiniz.

Frontpage ayrıca programlama bilgisi olmadan kullanılabilen veya çalışabilen erişilebilir Web veritabanı yönetim araçlarının bazılarınıda içerir. Frontpage programını kullanarak çevrimiçi bir tartışma platformu oluşturabilir yada dilediğiniz sayfa tasarımlarını kolayca gerçekleştirebilirsiniz.

Web Sitesi Nasıl Yapılır?


Son yıllarda, kişisel amaçlarla olsun, ticari amaçlarla olsun, eğlence amacı ile olsun herkesin bir web sitesine sahip olma arzusu ortaya çıktı. Sürekli olarak kişilerin konuşmalarında "Şöyle bir web sitem olsa şu şekilde şeyler yapsam" tarzı söylemlerle karşılaşmamak işten bile değil.

Bunun sonucu olarak da herkes bir şekilde para vermemek için kendi bilgi birikimleri ile sınırlı veya kısıtlı imkanları ile web sitesi yapmaya çalışıyor. Web sitesi nasıl yapılır sorusuna net bir cevap veremeseler de denemekten vazgeçmiyorlar.

Gelişen teknoloji de onlara destek oluyor ve hazır ve kolay kurulup güncellenebilir template siteleri her geçen gün daha da piyasada belirgin hale geliyor ve

Web Sitesi Nasıl Yapılır? Sorusuna cevap sunuyor.
Teknik ayrıntılar ile uğraşmak istemeyenler ise en kolay sistem olan blog oluşturma yöntemi ile ihtiyacını bir şekilde karşılıyor.

Tüm bunların dışında daha kontrol edilebilir daha isteklerinize uyan ve işinize yarayacak bir siteye sahip olmak isteyen nispeten daha bilinçli kesim ise daha ayrıntılı araştırarak işi bir nokta ileri götürerek web sitesi nasıl yapılır sorusunda doğruya en yakın sonuçlar veren cevaplar arıyorlar.

Websitesi nasıl yapılır ve websitesi nasıl kurulur sorusuna internette birçok sitede örnek anlatımlarla birçok cevap bulabilirsiniz.

Biz ise sizin için bu sürecin ana aşamalarından kısa kısa bahsedeceğiz. Web sitesi nasıl yapılır sorusuna cevap ararken karşınıza çıkan seçeneklerde aşağıda anlattığımız süreçlerin olup olmadığına dikkat ederseniz daha doğru web sitesi nasıl yapılır cevapları bulabilirsiniz.
Web Sitesi Nasıl Yapılır? - Ön Hazırlık Aşaması
Sitenin içeriği için gerekli olan dokümanların toparlanması.

    Hakkımızda yazısının içeriği
    Hizmetlerimiz yazısının içeriği
    Ürünlerin bilgileri
    Ürünlerin fiyatları
    Referansların listesi ve linkleri
    İletişim bölümünün içeriği

Web Sitesi Nasıl Yapılır? - Tasarım Aşaması

Bu aşamada sitenin tasarım planı çıkartılır. Bir karalama kağıdına sitenin taslak planı çizilir ve bu taslak üzerinde gerekli olan tüm tasarımlar Photoshop – Fireworks – Flash gibi web tasarım programları ile resimler, animasyonlar, videolar hazırlanır.
Web Sitesi Nasıl Yapılır? - Kodlama Aşaması

Bu aşamada web programcısı sitenin tüm alt yapısının teknik gerekliliklerini gerçekleştiriyor, kodlamaları yaparak sitenin sayfalarını üst – sol – sağ veya alt menündeki başlıklara göre oluşturuyor. Web sitesinin kontrol panelini oluşturuyor ve ürün – resim – video – haber eklenebilir hale getiriyor.

Son aşamada da tüm hazırlanan verileri bir FTP programı aracılığı ile Hosting’e atarak test aşamasına geçiyor.
Web Sitesi Nasıl Yapılır? - Optimizasyon Aşaması

Tüm süreç sırasında eş zamanlı olarak devam eden optimizasyon işlemi ile sitenin Arama Motorlarında ve özellikle Google’da üst sıralarda çıkması için gerekli Google SEO – Google Optimizasyon işlemleri gerçekleştiriliyor.
Web Sitesi Nasıl Yapılır? - Test Aşaması

Bu aşamada sitenin hazırlanan verilerinin doğru çalışıp çalışmadığı test ediliyor, tasarımlardaki sorunlar kontrol ediliyor, programlama sırasında yanlışlar var mı diye bakılıyor ve olası eksikler gideriliyor.
Web Sitesi Nasıl Yapılır? - Yayına Açma ve Takip

Tüm aşamaların sonucunda site yayına sokuluyor. Ve olası sorunlara karşı düzenli olarak kontrolleri gerçekleştiriliyor.
Web Tasarım
Web Tasarım

İstekleriniz doğrultusunda en şık en güzel web sitelerini SEO Optimizasyonuna uygun bir şekilde tasarlıyor, en iyiyi en uygun fiyatla sunuyoruz.

Web Tasarım
SEO Optimizasyon
SEO Optimizasyon

Satış rakamlarınızı ciddi anlamda arttıracak ve tanıtım maliyetlerinizi düşürecek Arama Motoru Optimizasyon hizmetlerini en profesyonel yaklaşımlar ile sunuyoruz.

SEO Optimizasyon
Web Yazılım
Web Yazılım

Firmanızın gelişimi ve ilerlemesi için gerekli olan web yazılımlarını ve web programlarını en profesyonel şekilde sizler için hazırlıyoruz.

Web Yazılım

Medyum Web Tasarım


medyum web tasarım Medyumlar için Google uyumlu medyum web tasarım siteleri. Detaylı bilgi için bizimle iletişime geçiniz.

Profesyonel Web Tasarım


profesyonel web tasarım

Şirketiniz ve faaliyetlerinize uygun özgün tasarımla İnternet ortamında verimli ve işlevsel bir şekilde yerinizi alın. Bütün cihazlarda ve internet tarayıcılarında sorunsuz görüntülebilen hızlı bir internet sitesi için...

Hızlı ve Güvenli Web Hosting


hızlı web hosting

En uygun fiyatlara, hızlı ve güvenli web sunucular, Dline Bilişim. Net hosting paketlerinden size en ugun paketi seçebilirsiniz...

Web Tasarım Fiyatları


Firmanızın web sitesini yaptıracağınız zaman yaptığınız araştırma sonucunda karşınıza belki de binlerce web tasarım firması çıkmıştır. Tek kişiden oluşan şirketten, yüzlerce çalışanı olan şirkete kadar büyüklü küçüklü binlerce firmanın iş yapmaya çalıştığı web teknolojileri pazarında hizmet alacağınız firmayı seçerken gerçekten dikkatli davranmanız gerekmektedir.

Web tasarım firma'nızı seçerken, daha önce yaptıkları işler, hangi programlama dillerini kullandıkları, iletişim şekilleri ve hatta ofislerinin bulunduğu yer bile dikkat edilmesi gereken kıstaslardır.

Web Tasarım yaptıracağınız firmayı seçerken normal olarak web tasarım fiyatı olarak sizi zorlamayacak bir firma ile çalışmak isteyeceğiniz aşikâr. Ama bu seçimi yaparken sadece en düşük web tasarım fiyatını sunan firmayı seçerseniz bu sizin için uzun vadede daha masraflı hale gelebilir. Bu nedenle web tasarım fiyatlarını göz önünde bulundururken aynı zamanda en optimum seçimi yapmanız gerekmektedir.

Web Tasarımı Fiyatları ve ücretleri çok cüzi miktarlardan başlayarak çok uçuk rakamlara kadar çıkabilmekte ve bazı durumlarda aynı hizmete aralarında büyük farklar olan web tasarım fiyatları istenmektedir.

Herhangi bir arkadaşınıza, bir üniversite öğrencisine, köşedeki internet cafe'de sürekli takılan Ahmet Bey'in oğluna web tasarımınızı yaptırabilirsiniz ve web tasarım fiyatları bu seçeneklerde yeterince düşük seviyelerde olabilir; lakin bu durum uzun vadede size daha pahalıya patlayabilir. Çünkü yaptıracağınız web sitesinin herhangi bir teknik probleminde size teknik destek verecek bilgi birikime sahip olmama olasılığı çok yüksek olan bu web tasarımcı arkadaşlara belki bir daha ulaşamayacaksınız. Bir gün sitenize girmeye çalıştığınızda giremeyecek ve sebebi için ilgili kişiyi aradığınızda çeşitli bahanelerle geçiştirileceksiniz. Ve sitenizin istediğiniz şekilde olamaması veya kapalı kalması nedeni ile ticari olarak kazanç sağlayabilecek durumlardan muaf olabilirsiniz.

Diğer bir durumda da kaliteli hizmet almak amacı ile yaptığınız araştırma sırasında karşınıza çıkan firma web tasarım fiyatı olarak uçuk rakamlar sunabilmektedir.  Bu bağlamda hakkından daha yüksek seviyede olan bu web tasarım ücretine web sitenizi yaptırmak ticari anlamda size zarar verecek boyutlarda olabilir.

Yapılması gereken web tasarım ücretlerini araştırırken ince eleyip sık dokumak doğru ve yeterli hizmeti minimum web tasarım fiyatına almak için doğru firmaya ulaşabilmektir.

Web Tasarımın Önemi


Herhangi bir kurumun kurumsal kimliğinin yansıtılması ve tanıtım faaliyetlerinin gerçekleşmesi amacı ile ulusal ve uluslararası ağ ortamında yayınlanan online sistemlere Web Sitesi ve bu sitelerin oluşturulma sürecine Web Tasarımı denir.

Metin, video, ses kaydı veya fotoğraf gibi tüm işitsel ve görsel araçları kullanarak oluşturulan parçalara web sayfası, aynı sistem altındaki bütün web sayfalarının bir araya gelmesi ile oluşan ve Global İnternet Ağında yayınlanan bütüne de Web Sitesi denir.

Web Tasarımı çalışması sonucunda ortaya çıkan Web Siteleri, günümüzde internette vakit geçiren kullanıcı sayısının hızlı bir şekilde artması ve insanların internet başında geçirdikleri süreler azımsanamayacak boyutlara ulaştığı için firmalar için ciddi anlamda önemli bir tanıtım aracı olarak ortaya çıkmaktadır.

Web Sitelerinde firmalar, ürünlerinin fiyat ve teknik özellik bilgilerini, resimlerini, videolarını yayınlayabiliyor, verdikleri hizmetler ile ilgili potansiyel müşterilerini bilgilendirebiliyor, kendilerini rahat bir şekilde tanıtabiliyor ve potansiyel müşterilerine çok hızlı ulaşabiliyorlar.

Tanıtım aracı olarak kullanılmasının dışında web tasarımı sonucunda elde edilen web sitelerinin bir diğer önemli artısı da firmalar içi internet üzerinde online mağaza gibi işlev görebilmeleridir. Firmalar, ürünlerinin tüm bilgilerini buradan paylaşıp satış işlemlerini gerçekleştirebiliyorlar.

İhtiyaçlarınız için WebHome ofisimize uğrayın. Sizlere uygun web tasarım fiyatları ve tam ihtiyacınıza yönelik çözümlerle gerçekleştiriyoruz.


Web Tasarımı Yaptırmanın Artıları ve Önemi

  •     Firmalar web tasarımı yaptırarak aynı şehirde bulunduğu müşteri ile ayrı kıtada bulunduğu müşteriye yakınlığı eşit seviyeye gelecek, coğrafi uzaklığın bir önemi kalmayacaktır.
  •     Web Tasarımı yaptırmak firma için olumlu bir imaj oluşturacaktır.
  •     Firmalar web tasarımı yaptırarak yenilik ve gelişmelerini müşterilerine bildirebilecek, kampanyalarını paylaşabileceklerdir.
  •     Basılı materyal şeklinde hazırlanan tanıtım araçlarından kurtularak web tasarımı sayesinde tanıtım masraflarında ciddi bir maliyet düşümü yaşayabileceklerdir.
  •     7/24 açık olması sayesinde e-ticaret çözümlemesi olan ve satış yapılan siteler gece gündüz para kazandırmaya devam edecektir.
  •     E-Ticaret çözümleri ile satış rakamları yukarılara çekilecektir.
  •     Arama motorlarında bulunabilecek ve müşteri kazanabileceklerdir.
  •     Google birinci sayfa'da çıkarak sektör rekabetine ortak olmak.

Alanadı Tescil


Web siteniz için gerekli olan alanadını (domain name) com, com.tr, net, org, biz, info, tc uzantılı alanadlarını en uygun fiyata sizin adınıza almaktayız...

E-Ticaret


E ticaret sitesi

Ürünlerinizi internet üzerinden tanıtım ve satışını yapabileceğiniz, daha fazla müşteriye ekonomik şekilde ulaşabileceğiniz profesyonel olarak programlanmış, firmanıza uygun, sizin kontrolünüzde yönetim panelli, bir alışveriş sitesi sahip olmak için bizimle iletişime geçin...

 

 

 

 

 

Sizin de bir sanal mağazanız olsun!

E-Ticaret yazılımı sürekli güncellenir. Satın aldığınız aynı ana sürüm boyunca tüm güncellemeleri ücretsiz olarak indirebilirsiniz.

 
 

PHP E-Ticaret Yazılımı

Yazılımı, kendi sunucunuzda veya tamamı Firewall ile korunan Dline Bilişim sunucularında barındırabilirsiniz. Yazılım domain(Alandı) adınıza sınırsız süre lisanslanır ve yıllık lisans kira ödemesi bulunmamaktadır.

 

Kolay Tasarım

Dline Bilişim'nin diğer e-ticaret yazılımlarından ayıran özelliği tüm site ve e-postaların şablonlar üzerine kurulu olmasıdır. Sadece HTML/CSS bilginiz ile tüm sitenin tasarımını kolayca değiştirebilrisiniz.

 

Ödeme Seçenekleri

E-ticaret paketlerinde müşterilerinize sunabileceğiniz birçok ödeme modülü standart olarak gelir. Herhangi bir modülü aktif etmeniz sadece birkaç saniyenizi alacaktır. Modül kurulumlarında tüm sorularınızda teknik destek alabilirsiniz.

 

XML Entegrasyon

Dline Bilişim E-ticaret yazılımı ile tek bir tuşla bayisi olduğunuz firmanın ürünlerini sitenize ekleyebilir, anlık stok ve fiyat güncellemesi yapabilirsiniz. XML/Excel çıktı dosyalarını aktif ederek fiyat karşılaştırma sitelerinde yerinizi alabilirsiniz.

 

Güçlü SEO Desteği

Dline Bilişim E-ticaret yazılımda kişiselleştirilebilir SEO ayarları, SEO URL desteği, etiket desteği, içeriğe özel farklı meta tanımlama, Google sitemap tanımlama ve otomatik Google keyword generator desteği ile size güçlü bir eticaret SEO altyapısı sunar.

 

Promosyonlar

Dline Bilişim'de sürekli artan sayıda promosyon desteği bulunur. Ör; Sitenizde bir süre gezinen bir kullanıcıya promosyon teklifi sunabilir, kampanya kelimesi ile gelen / ziyaretçi getiren / yorum yazan kullanıcılara otomatik puan yükleyebilirsiniz.

 

Kullanıcı Daveti

Site üyeleriniz sadece kullanıcı adı ve şifresini girerek Hotmail, MSN, Gmail, Yahoo, Mynet, Facebook, Friendfeed, Twitter, Xing, Hi5 hesaplarındaki kayıtlı e-posta adreslerine davet mesajı gönderebilir, kazandırdığı üyelerden puan kazanabilirler.

 

GittiGidiyor API Desteği

Tüm Dline Bilişim Eticaret sistemlerinde GittiGidiyor entegrasyonu yüklü olarak gelir. GittiGidiyor kategori bilgisini tanımladığınız ürünleri tek tuşla GittiGidiyor sitesinde listeleyebilirsiniz.

 

Güncel Kalın

Dline Bilişim satın aldığınız ana sürüm boyunca güncelleme dosyalarını bir ücret ödemeden alırsınız. Alığınız dosya içerisindeki direktifleri uygulayarak azami 5dk içerisinde güncel sürüme geçiş yapabilirsiniz.

 

Affilate Banner Desteği

Diğer sitelere sunacağınız, affilate kazanç sistemi ile, en düşük maliyetle sitenizi en geniş kitlelere ulaştırabilir, ödemeyi sadece ziyaretçi geldiğinde ve/veya alışveriş yaptığında yaparsınız.

 

Mobil Satış Desteği

Dline Bilişim paketinize opsyionel ekleyeceğiniz iOS ve Android destekli Mobile şablon ile ziyaretçileriniz ürünleri cep telefonları ile de inceleyebilir ve satın alma işlemini yapabilirler.

 

Private Satış Desteği

Dline Bilişim private satış desteği ile (markafoni, limango vb..) tarzında marka kampanya süreli satış yapabilirsiniz. Özel satış için bir standart, bir premium şablondan dilediğinizi seçebilir, üzerinde kişiselleştirme yapabilirsiniz.

 

Grup (Kupon) Desteği

Dline Bilişim grup kupon satış desteği ile (grupanya, groupon vb..) tarzında süreli fırsat kupon satışı yapabilirsiniz. Kupon satış için yazılımla gelen starndart şablonu aktif edebilir, üzerinde kişiselleştirme yapabilirsiniz.

 

Tek Ürün Satışı

Kısıtlı sayıda ürün sunmak isteyenler, tek ürün satış desteği ile zaman sınırlı günün ürün(leri) satışı yapabilir, bir veya birden fazla ürünü ön plana çıkarabilir. Yazılımla birlikte tek ürün şablonu standart şablonlarla beraber gelir.

 

SMS Gönderimi

Dline Bilişim ile opsiyonel olarak müşterilerinizin sipariş durumlarını SMS ile bilgilendirebilir, toplu SMS gönderebilir, gönderdiğiniz SMS raporlarını gerçek zamanlı yönetim panelinizden takip edebilirsiniz.

 

B2B Kullanım Desteği

Dline Bilişim ile dilerseniz sitenizi sadece bayilere açabilir, gruplandırdığınız bayilere farklı indirim oranı tanımlayabilir, onlara özel XML ürün servisi sunabilir, bayi bakiye ödemelerini tahsil edebilirsiniz.

 

Detaylı İstatistikler

Dline Bilişim yönetim paneli üzerinden klasik e-posta istatistiklere artı olarak illerin, kullanıcıların, ödeme yapılan bankaların cirosuna iki tarih aralığı üzerinden grafiksel olarak görüntüleyebilirsiniz.

 

XML Çıktıları

En düşük Dline Bilişim eticaret yazılımı paketinde dahi, 11 XML Çıktı desteğinden yararlanabilirsiniz. Yönetimi panelinizdek aktif edebileceğiniz XML çıktı desteğiniz ile fiyat karşılaştırma sitelerinde aynı gün yerinizi alabilirsiniz..

 

E-Bülten Gönderimi

Dline Bilişim yazılımı ile e-bülten/site üyelerine toplu mesaj/promosyon gönderebilir, istatistiklerini yönetim panelinizden takip edebilirsiniz. Dilerseniz elinizdeki e-posta listesini tek adımda listenize ekleyebilirsiniz.

 

E-posta Raporları

Dline Bilişim panelinden klasik e-posta raporlara artı olarak siteden gönderilen e-postaların durum ve içeriklerini görütüleyebilirsiniz. Böylece sunucunuzdaki bir problemden dolayı hiçbir e-posta'yı kaçırmamış olursunuz.

 

Google Reklam


Google Reklam

Google Adwords reklamlarıyla sitenizi üst sıraya taşıyalım. Satışlarınız artsın, telefonlarınız çalmaya başlasın Google AdWords ile anında yeni müşteriler kazanın..

 

  • Sadece harcadığınız kadarını ödersiniz.
  • İsteğiniz gün istediğiniz saatlerde reklamınız yayınlanır.
  • İstediğiniz kelimelerde ilk sayfada çıkacaksınız.
  • Ekstra maliyet sürpriz ödemeler yoktur.
  • Reklamlarınız, reklam uzmanları tarafından hazırlanır.

 

Google Adwords'u diğer reklam yöntemlerinden ayıran en önemli özellik çok talep gören bir arama motoru olan Google.com’da yayınlanmasıdır. Gün geçtikçe daha da popüler hale gelen bu site aracılığı ile daha fazla kullanıcıya ulaşılıyor.

Google Adwords için sadece reklama yapılan tıklama için ücret ödersiniz. Bu özellikle kısıtlı bütçeler için çok büyük bir faydadır. Arama sonuçları ile uyumlu olarak yayınlanan Google Adwords ile kullanıcılardan konu ile ilgilenenlere doğrudan ulaşırsınız. Bu da hem siz hem de müşteriniz açısından zaman, güç ve para kazancı anlamına gelir. Google istatiklerini ve reklamın getirisini takip ederek istediğiniz zaman istediğiniz şekilde reklamla ilgili ekleme ya da değişiklik yapmanız mümkündür.

Google AdWords'e reklam vermenin bir diğer faydası, geleneksel pazarlama araçlarından ve rakiplerinin sundukları benzer hizmetlerden çok daha avantajlı özelliklere sahip olmasıdır.

 

Adwords Reklamlarının Yararları;

  • Yayınlanan reklamlarınızı ürün ve hizmetlerinizi Google'da arayan kişi ve kuruluşlar görürler.
  • Yalnızca reklamlarınıza tıklayarak sitenize giriş yaptıkları zaman Google Kredinizden küçük bedeller düşer.
  • Günlük - Haftalık - Aylık bütçelerinizi kendiniz ayarlarsınız.
  • Görüntülenme ve tıklanma sayılarınızı ve harcamalarınızı günlük ve aylık olarak görürsünüz.
  • Görsel reklamlar sayesinde Marka bilinirliğini artırır.
  • Müşteri potansiyellerinizin nerelerde olduğunu analiz edersiniz.

 

 

Google Reklamlarının Optimizasyonu

Google Dönüşüm Optimize Edici ile Google reklamlarınızı bütçeniz dahilinde en fazla dönüşümü alacak şekilde optimizasyonu yapılır. Dönüşüm Optimize Edici ile geçmişteki verileriniz kullanılarak reklamlarınızın dönüşüm elde etme olasılığının yüksek olduğu durumlarda daha sık, dönüşüm olasılığının daha düşük olduğu durumlarda ise daha az gösterilmesini sağlar. Bunun için yapılması gereken şey hedef edinme başı maliyetinizi yani bir dönüşüm için ödemek istediğiniz ortalama tutarı bize bildirmektir. Dönüşüm Optimize Edici ile hangi tıklamaların firmanız için daha değerli olduğunu anlar ve edinme başı maliyetinizi de buna bağlı olarak belirleyebilirsiniz. Daha fazla dönüşüm sağlanarak yatırım getiriniz arttırılır ve daha fazla müşteriye ulaşmanız sağlanır.